Wednesday, 28 December 2011

Harakah KANTOI menipu..


Harakah yang jadi kitab rasmi PAS tu mana pernah cerita benda yang betul beb.. Asyik nak putar belit je kerjanya.. Sebab tu lah pengikut-pengikut PAS jadi kurang cerdik sebab dok kena tipu memanjang..

Yang paling baru, dalam isu pertemuan Hasan Ali dengan Nik Aziz.. Harakah lapor kata Hasan Ali dah mohon ampun pada Pok Nik dalam perjumpaan tu..

Tup-tup.., Hasan Ali nafi apa yang Harakah tulis.. Kan nampak sangat Harakah tu menipu.

So.., patut lah jualan kitab PAS tu makin merudum. Dulu dorang asyik tuduh Utusan suka buat fitnah, tapi sekarang ni dah terbukti yang dorang tu lagi besar punya kilang fitnah..

Memang bodohlah kalau ada lagi manusia yang percaya pada berita Harakah.. Bagi gua.., kitab PAS lu hanya layak buat bungkus keropok lekor je beb..

Former Selangor PAS Commissioner Datuk Dr. Hasan Ali has denied a HarakahDaily report that he went to Kota Baru solely to meet PAS top leaders and to apologise for his remarks against the party.

Hasan pointed out that he had already retracted his comments regarding the welfare state issue during a press conference at his residence on Dec 24 and had apologised to the party leaders at the same time.

In a statement Wednesday night, he said he was disappointed in Harakah which had been reminded many times not to twist facts which could raise confusion and disunity.

He clarified that he had bee invited attend a gathering involving former PAS deputy president Nasharudin Mat Isa along with PAS deputy spiritual leader Datuk Dr. Haron Din and PAS spiritual leader Datuk Nik Aziz at his home at JKR 10 Kota Baru.

"The gathering went smoothly and it was pleasant and sincere.

“Among the things touched upon during the gathering were the party's direction, preparation for the 13th General Election and Harakah's path as the party's official voice," said Hasan.

He pointed out that they had all given their views on how to strengthen the party's development and the rakyat's support.

Hasan also stated that he was also moved by the recognition shown by the leadership in his mission to elevate Islam in the country.

Harakah quoted Nik Aziz as saying that Hasan had withdrawn all his statements criticising the party after a meeting with the party's top leaders in Kota Bharu, Kelantan on Tuesday night.

PANAS!!! GAMBAR YANG DISOROKKAN OLEH PEMBANGKANG!!!

GAMBAR DIATAS INI YANG DITAMPILKAN DAN BANYAK DIPOPULARKAN DI BLOG-BLOG DAN FACEBOOK PEMBANGKANG....KONONNYA AHMADINEJAD YANG BERFAHAMAN SYIAH LAKNATULLAH ADALAH PEMIMPIN YANG ZUHUD DAN 'IDEAL' KERANA TIDAK MENERIMA SEBARANG KAWALAN KESELAMATAN (DALAM GAMBAR YANG MEREKA TAMPILKAN)...TETAPI KEBENARAN YANG SEBENAR-BENARNYA BAGAIMANA PULA??

WOHAA!!!! Anwar Ibrahim adalah IMAM MAHADI !!!!!


Sebelum apa-apa, gua nak cakap kat korang semua.., ini bukan satu cobaannn.., ini adalah benar-benar kejadian..

Kalau sebelum ni Nik Aziz diangkat sebagai Nabi oleh Ustaz Budak dalam ceramah PAS.., sekarang ni AnuWar Ibrahim pulak diangkat sebagai IMAM MAHADI oleh penceramah PKR si Badrulamin..

Memang hebat beb.. Patutlah Jijah kata Anwar tu manusia anugerah tuhan.., ropa-ropanya Anwar tu adalah IMAM MAHADI dalam PKR..

Korang tengok lah sendiri video kat bawah ni.. Siap dengan sarikata lagi yang gua cilok dari blog AmenoWorld..


"kalu ini berlaku sedara, kalu ini berlaku sedara bermakna pembebasan al aqsa sudah hampir"

"kita hanya perlukan satu lg syarat untuk bebaskan al aqsa"

"apadia?? perlu ada seorang pemimpin yang mampu menyatukan umat islam!! paling tidak menyatukan dunia arab"

"sudah adakah pemimpin itu tuan-tuan??"

"dimana agak agak??"

"apakah muamar gaddafi?tadak salah itu koboi tua sudah xboleh pakai."

"apakah apakah ahmadinejab di iran??lakh dia syiah xboleh jugak"

"apakah turki yang akan lead, akan memimpin dunia islam waktu itu??tdak, zaman turki sudah terlepas sudah berlalu, ya akhi"

"sedara penah dgar tak hadis nabi saw tentang kebangkitan islam di akhir zaman nanti datang dari belah mana??"

"dari belah mana??timur.."

"timur itu dimana, bukan di timor leste!"

"timur itu our region, ini ini timur"

"tapi banyak negara di timur ini"

"apakah di indonesia??bukan"

"singapore??oo jauh"

"brunei??lambat sangat"

"aaa thailand, filipine atau kalau tanya sy?"

"sy kata dia ada di??di malaysia."

"sudah adakah pemimpim itu saudara??"

"tanya sy, sy kata dia sudah ada."

"pemimpin itu sedang disiapkan"

"dia sedang melalui series of trials ujian"

"dia sedang di uji"

"satu peringkat ke satu peringkat"

"y kalau calang calang org menerima ujian itu sudah tentu lllame binasa"

"tetapi, dia seorg y kuat..makin di uji dia makin kuat!"

"dan sekarang ujianya peringkat akhir.."

"ujian kepada pemimpin itu di peringkat akhir, sedara"

"insyallah kalau lepas ujian ini dia akan bangkit memimpin umat"

"dan waktu itu insyallah kita akan meraikan pembebasan al aqsa..pemimpin itu sekarang ini menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"leading arab countries bukan negara arab y miskin miskin"

"negara arab y kaya kaya saudi dubai emirates abu dhabi ya"

"dia menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"dia juga dihormati dibarat dan ditimur"

"dia boleh bercakap soal islam di pentas antarabangsa"

"org hormat pendirianya" "org hormat ketegasannya''

"dan org hormat prinsip agamanya"

"tidak lain tidak bukan"

"sedara anwar ibrahim"


p/s: Dari Dzar dari Abdullah dari Nabi SAW yang bersabda : "Sekiranya dunia hanya tinggal sehari sahaja (sebelum qiamat) nescaya Allah memanjangkan hari itu sehingga bangkit padanya seorang lelaki dari keturunanku atau dari kaum keluargaku, yang namanya spt namaku, nama bapanya spt nama bapaku, ia akan memenuhi bumi dengan keadilan dan saksama sebagaimana bumi dipenuhi kezaliman dan kekejaman. Hadith riwayat Abu Daud dan Tarmizi.

THURSDAY, DECEMBER 29, 2011

Gerakan 901: Tindakan desperado pasti gagal


Mat Kilau melaporkan AMK bercita-cita untuk kemen jelajah 10 negeri bebaskan Anwar 901:
Siri Jelajah kempen 'Tolak fitnah lawan konspirasi, bebas Anwar 901' telah ke 10 negeri dan akan berakhir pada 31 Disember ini.

Timbalan Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohd Saifullah Mohd Zulkifli, berkata, antara negeri yang terlibat termasuklah Selangor, Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Melaka dan Negeri Sembilan.

Beliau berkata, tujuan kempen diadakan bagi menunjukkan sokongan dan menuntut keadilan kepada penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilancarkan.

“Kempen bermula 18 Disember lalu bertujuan mengajak rakyat hadir di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bagi menunjukkan sokongan kepada Ketua Pembangkang itu.

"Kempen secara besar-besaran di Twitter, Facebook, dan blog turut berperanan penting sebagai saluran media alternatif untuk membina gelombang kebangkitan rakyat,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online hari ini..

Sepenuhnya sini
Belum pun mula, tapi program semalam di Kg Baru hadapi masaalah? Kononnya tiada sokongan dari DAP dan PAS. Itu yang dilaporkan Flying Kick semalam:

Ada perkhabaran yang sampai, malam nanti, sesi ceramah hanya melibatkan PKR dan AMK sahaja. Manakala pemimpin-pemimpin PAS dan DAP pula tidak menunjukkan sokongan. Tanpa sokongan DAP dan PAS terutamanya, Anwar Ibrahim tidak ubah seperti babi panggang yang sudah berulat dan berbau busuk!!!

Momentum untuk mengumpulkan orang ramai bermula di Kampung Bharu malam ini. Kalau PAS dah boikot, bermakna jumlah yang sepatutnya berpuluh-puluh ribu seperti janji-janji Sam Ketot kepada Anwar Ibrahim, akan bertukar menjadi beberapa puluh orang sahaja. Kalau bertambah pun, mungkin daripada pelajar-pelajar universiti yang dibawa oleh Chegu Bard.

Dan kalaulah malam nanti, ianya merupakan satu kegagalan mengumpulkan orang ramai, besar kemungkinan juga Gerakan Bebaskan Anwar 901 juga akan gagal, malah mungkin terpaksa dibatalkan.

Sepenuh di sini
Maka usaha tinggal seperti SMS berikut:

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam hormat...Salam Pimpinan Pusat, AMK & Wanita serta para aktivis dan reformis... Lampiran adalah Badge, Bannner & Risalah untuk kegunaan kempen Bebas Anwar 901. Harap dapat diseleraskan bahan2 ini untuk kegunaan seluruh negara. Bahan-bahan ini adalah hasil perbincangan bersama "Sekretariat Gerakan Bebas Anwar 901" yang diketuai oleh Sdr. Shamsul Iskandar, Ketua AMK dan dianggotai oleh rakan2 pimpinan utama parti, Wanita, AMK, Negeri-negeri, NGO, Aktivis dan gerakan reformis 98... Harap dapat diedarkan dan diseleraskan.... Mohon semua SUK-SUK Negeri edarkan kepada MPN masing2.. Semoga kempen ini dapat digerakkan selaras seluruh negara..

Terima Kasih,

SYED BADLI SHAH B. SYED OSMAN
Setiausaha Kerja AMK Malaysia

Anak Merdeka sini kata sikap Anwar tidak menghormati badan kehakiman:

... tindakan terkini oleh pihak Pakatan Haram khususnya PKR yang mahu mengadakan perhimpunan besar-besaran pada 9 January 2012 depan bertujuan untuk mendesak hakim agar membebaskan Anwar dari kes liwat IInya?

Mengapa mereka tidak memberi ruang kepada badan kehakiman di negara ini untuk membuat keputusan secara bebas sebagaimana yang dikehendaki ramai terutama oleh mereka sendiri sebelum ini? Mengapa harus mengawal dan menyekat kebebasan hakim?
Tindakan desperado seperti ini tidak mudah untuk berjaya. Terutama sekali bila rakyat boleh fikir dan Anwar telah dieri segala peluang untuk bebaskan diri.

SKrip reformasi 1998 dah lapok la Nuar

Best Of The Best Article From Papa Gomo In 2011 - No 3 Konspirasi Video Porno PAS

>> THURSDAY, DECEMBER 29, 2011





Hari ini tahun 2011 bakal melabuhkan tirainya dalam membuka lembaran baru 2012 esok hari. Sepanjang tahun ini Gomo telah mengeluarkan beratus artikel untuk tatapan pembaca dan hari ini Gomo nak maklumkan pada semua tahap kepuasan Gomo dalam berblogg sepanjang tahun ini.

Ada 3 isu utama yang mana sewaktu Gomo hasilkannya ianya memberikan kepuasan maksimum yang tidak terhingga yang membolehkan Gomo berbangga dan mendabik dada atas usaha yang Gomo lakukan dalam menyedarkan rakyat Malaysia akan kejahatan Bathil Pakatan PAS, DAP, PKR.

Untuk itu pada pagi ini artikel yang menjadi pilihan Papa Gomo dikedudukan ketiga :

Ekslusif Part 1 - Pendedahan Konspirasi Terancang PAS Dalam Meraih Undi



Konspirasi Terancang PAS

Masih ingatkan anda dengan Kes Kepala Babi dalam sebuah surau di IPTA pada Bulan April tahun 2009 sewaktu musim pemilihan Kampus? Jika tidak ingat maka Gomo berikan sedikit kenyataan berhubung isu tersebut.

Kepala Babi Dalam Masjid APIUM
"Surau Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya gempar pagi ini apabila kepala seekor babi beserta bendera Pas dengan tulisan ‘PMI, PRO M, PAS’ dijumpai di dalam surau tersebut. Kepala haiwan tersebut dianggarkan diletakkan oleh kumpulan yang tidak dikenali kira-kira pukul 5.00 pagi iaitu sebelum Subuh. Menurut jurucakap Pro Mahasiswa, saudara Shahir Abdul Aziz, beliau hairan sambil menimbulkan tanda tanya tentang kejadian ini apabila kepala babi berserta bendera Pas tersebut diletakkan di surau Akademi Pengajian Islam. “Saya yakin ada pihak yang ingin menyatakan protes terhadap Pro Mahasiswa dan PMI (Persatuan Mahasiswa Islam)."

Petikan Dari Blogg Pro Mahasiswa UM

Bila tersebarnya cerita Kepala Babi atas bendera PAS ini pada waktu berlangsungnya Pilihanraya kampus maka Undi Simpati datang mencurah curah kepada Pro Mahasiswa yang kita tahu ditaja oleh parti pembangkang terutama PAS.

Dan untuk makluman anda pada tahun 2009 itu Pro Mahasiswa menang besar di Universiti Malaya dan dibawah ini Gomo ambil petikan nya:

"Pro-Mahasiswa yang menguasai lapan kerusi umum dari sembilan kerusi yang dipertandingkan sekaligus melayakkan mereka menguasai kepimpinan majlis tertinggi MPMUM bagi sesi kali ini. Pengerusi kumpulan Pro Mahasiswa, Norazali Zainudin berkata kemenangan tersebut adalah di luar jangkaan kerana pada kali terakhir kumpulan pro Mahasiswa menang adalah pada tahun 2004."

Sumber Harakahdaily





Perhatikan video diatas ini apabila isu Babi di kampus UM dinyatakan dalam meraikan kemenangan Pro Mahasiswa di UM. Dengar juga ulasan seorang pelajar Pro Mahasiswa yang menafikan menggunakan politik kotor dalam meraih kemenangan.

Apa yang Gomo nak sampaikan disini adalah faktor yang memberikan kemenangan besar buat Pro Mahasiswa di UM dan juga kampus kampus yang lain ekoran dari Kepala Babi yang dialas bendera PAS didalam Surau UM.

Kepala Babi satu hal yang sensitif buat umat Islam dan ditambah pula letaknya kepala babi itu adalah beralaskan bendera PAS yang memberikan simpati kepada Pro Mahasiswa yang dibiayai oleh Parti PAS. Tu Fakta dan Realiti dalam isu kemenangan Pro Mahasiswa di UM pada tahun 2009.


Siapa Yang Meletakkan Kepala Babi?

Bila terjadi pekara tersebut maka ramai yang akan menuduh Pro Aspirasi yang meletakkan kepala babi diatas bendera PAS dan didalam SUrau UM. Pro Aspirasi diketahui mempunyai kaitan dengan UMNO dan BN maka perebutan diantara Pro Mahasiswa dan Aspirasi juga tidak banyak beza diantara pertandingan Pakatan Rakyat PAS,DAP,PKR dan juga UMNO, BN.

Maka sebab itulah Pro Mahasiswa menang besar dan ramai yang menyatakan pelajar Pro Aspirasi meletakkan kepala Babi dalam menghina PAS parti yang didukung Pro Mahasiswa.


Namun demikian apabila siasatan dijalankan maka diketahui bahawa 6 orang pelajar UM lah yang meletakkan Kepala Babi diatas bendera PAS dalam surau UM pada awal pagi sebelum Subuh. 6 Pelajar tersebut datangnya dari pantai timur dan merupakan Pro Mahasiswa yang juga ditaja oleh PAS.

Siasatan pihak Polis yang menjerumus kearah 6 orang tersebut akhirnya lengkap dan pihak Universiti Malaya mengambil tindakan Membuang ke enam enam pelajar tersebut ekoran dari Kepala Babi yang diletakkan di Surau UM. Ramai yang tidak mengetahui cerita ini kerana Pro Mahasiswa sudah pun menang Pilihanraya Kampus dan orang tidak lagi bercerita mengenai kepala Babi didalam Surau UM.

6 orang pelajar yang dibuang itu tidak memasuki mana mana pusat pengajian Tinggi kerana telah disenarai hitamkan dan mereka kembali ke negeri mereka masing masing yang mana Gomo difahamkan 4 dari kelantan dan 2 dari Terengganu.

Kemana 6 orang pelajar PAS yang meletakkan kepala Babi diatas bendera PAS dalam surau UM waktu ini? Untuk makluman semua, sejurus sahaja keenam enam mereka dibuang dari UM,PAS telah mengambil kesemua mereka ini untuk duduk membuang tugas tugas didalam parti PAS.

Dan sehingga ke hari ini juga difahamkan keenam enam mereka ini masih lagi didalam PAS pusat dengan diletakkan dipelbagai jawatan yang Gomo yakin antara pencetus kepadagerakan Saraf bagi menarik sokongan kepada parti PAS.

Malah Gambar kepala Babi atas bendera PAS ini telah dijaja mereka PAS ke mana sahaja yang mendakwa UMNO yang punya angkara sampai meletakkan Kepala Babi diatas bendera PAS. Tu realitinya yang berlaku dalam PAS mencari undi simpati Politik.

Apa yang penting untuk Gomo sampaikan disini adalah bagaimana mereka PAS menggunakan apa sahaja dalam memastikan mereka menang dalam setiap pengundian yang dijalankan. Sama ada melalui cara betul ataupun salah mahupun dengan cara yang bangsat matlamat PAS adalah kemenangan meraih simpati dan undi.

Dalam isu Kepala Babi di UM ini jelas bahawa satu tindakan Ekstrem dengan meletakkan kepala Babi diatas bendera PAS dan didalam surau telah memberikan kemenangan besar buat pro Mahasiswa dan juga simpati ke atas parti PAS.

Jika kita berfikir secara logik akal adalah mustahil pro Aspirasi begitu Bodoh untuk meletakkan Kepala Babi diatas bendera PAS yang mana mereka sendiri akan tahu bahawa undi simpati akan pergi ke pro Mahasiswa dan akan memberikan keuntungan buat Pro Mahasiswa dalam pilihanraya kampus.

Politik PAS menghalalkan apa sahaja demi meraih sokongan Undi baut mencapai kemenangan mereka dalam mendapatkan kuasa Politik. Blogg Angin Perubahan ada mengulas isu Kepala Babi pada tahun 2009 Sila KLIK DISINI Bagi anda memahaminya lagi.

Ekslusif Part 2 - Pendedahan Konspirasi Terancang PAS Meraih Undi Melalui Video Seks




Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009KLIK DISINI.

Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.



Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

Sepertimana yang Gomo nyatakan disini bahawa PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.



Gomo nyatakan sedemikian kerana dalam isu Kepala Babi bila diletakkan diatas bendera PAS maka Pro Mahasiswa yang disponsor oleh PAS telah menang besar pada tahun 2009 yang mana isu kepala Babi tersebut telah mendatangkan simpati pada mahasiswa di UM kepada Pro Mahasiswa. Isu Kepala Babi atas bendera PAS telah didijaja oleh calon calon Pro M dalam meraih undi dan mereka telah berjaya sama sekali dalam mememanagi Pilihanraya kampus 2009 di UM.



Dibawah ini komen dari pelajar Pro Aspirasi 2004/2005 :

"Perkara yg sama pernah dialami masa aku di UKM tahun 2001 dulu. Puak IPU (geng pembangkang) menggunakan reverse physiology dgn menconteng dinding2 bilik kuliah Kejuruteraan dgn kata2 yang menghentam mereka dan Islam sedangkan malam terakhir sebelum pengundian, mereka berkubu disitu, masa bila pulak TSB(pro kerajaan) buat kerja tu?Esok nak mengundi dah tak sempat nak counter-attack sbb tak de masa. Benda yang sama diorg buat dgn rosakkan motor calon mereka lepas tuduh pro kerajaan yg buat. Taktik keji ni memang dilatih oleh Pemuda Pas. Kalo nak tau tanya Salahuddin Ayob dgn Idris Ahmad.Diorang mmg tren keldai2 mereka di kampus dgn fahaman yg sgt ekstrim. Sehingga sanggup kurang ajar dgn pegawai Universiti. Kasihan mak bapak diorg dpt anak yg kurang ajar.. Bro,Mereka sgt advance dlm taktik mcm ni. UMNO jauh ketinggalan.."

Itu hakikatnya apa yang dilakukan PAS dalam meraih undi melalui cara cara yang kita tidak dapat jangkakan. Dan dalam isu Video Seks ini Gomo yakin dan amat pasti isu ini akan digunakan oleh PAS menjelang PRU 13 yang tidak lama lagi.

Mereka akan menuduh UMNO sebagai dalang video Seks walhalkan bagi mereka yang buka mindanya pasti sedar adalah teramat BODOH untuk UMNO melakukan pekara sedemikian dalam menentang PAS.

Mari kita fikirkan sejenak, jika anda melihat video Seks tersebut yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka anda pasti akan merasa jijik dengan video seks sebegini dan pada masa ini anda akan kata ada pihak yang cuba mengenakan PAS sehingga sanggup meletakkan bendera PAS. Dan bila anda berfikir sedemikian maka yang akan mendapat kesan dari penyebaran video seks tersebut adalah UMNO.

PAS pasti akan tampil ke hadapan dan menyatakan bahawa UMNO telah melakukan politik kotor dalam meraih undi. Ini adalah fakta apa yang Gomo sampaikan dan Gomo bagi contoh kepada anda beberapa isu untuk anda nilaikan.



Gambar Eli Wong Bogel

- Bila tersebar nya gambar Eli Wong Adun PKR Bukit Lanjan maka pihak Pakatan pembangkang terus menyalahkan UMNO sebagai punca penyebaran gambar tersebut. Walaupun akhirnya Eli Wong mengakui bahawa gambar tersebut dirakam teman lelakinya namun UMNO terus dipersalahkan dalam Gambar Eli Wong bogel.



Serbuan JAIS & PDRM Ke Atas Gereja Haram DUMC

- Bila operasi JAIS dan POLIS dilakukan keatas gereja haram DUMC yang mana terdapat aktiviti memesongkan akidah umat Islam maka PAS dan PKR serta DAP menyalahkan UMNO sebagai dalang operasi tersebut. Hassan Ali Exco PAS yang turut menyokong serbuan JAIS itu pula mengakui UMNO tidak terlibat dalam operasi berkenaan. Sehingga ke hari ini PAS menyatakan UMNO lah dalang serbuan JAIS walhalkan JAIS terbukti berada dibawah pentadbiran kerajaan Negeri Selangor yang mana Kerajaan nya adalah Pakatan PAS,DAP,PKR.



Titah Sultan Selangor Yang Mengesahkan Wujud Aktiviti Memesongkan Akidah Di Gereja Haram DUMC.

- Bila Duli YM Tuanku Sultan Selangor menyatakan bahawa memang terdapat aktivi memesongkan akidah umat Islam pada hari Operasi JAIS maka PAS yang tertekan pada waktu itu sekali lagi menyalahkan bahawa UMNO dalangnya.

Sebenarnya banyak lagi yang yang tidak sepatutnya berlaku disalahkan oleh PAS ke atas UMNO. UMNO musuh utama PAS dan ini adalah realiti kepada mereka yang tahu permainan politik ini.

Sekali lagi Gomo nak ingatkan kepada rakyat Malaysia, apabila berlaku sesuatu isu yang melibatkan PAS dan UMNO adalah dinasihatkan untuk menilai secara rasional keadaan tersebut. Banyak helah dan simpati digunakan PAS bagi meraih undi dan ini adalah jelas sama sekali dalam banyak pekara yang berlaku sebelum ini.

Isu Video Seks berlatarbelakangkan bendera PAS ini pasti akan hangat tidak lama lagi. Dan waktu kekecohan ini PAS akan menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam penghasilan video tersebut. UMNO sekali lagi akan dipersalahkan sepertimana sebelum ini.



Isu Video Seks Anwar Ibrahim yang mana telah terbukti bahawa pelakunya adalah Dato Seri Anwar Ibrahim juga disalahkan kepada UMNO. Semua yang berlaku dalam masaalah Pakatan Pembangkang yang akan menjadi mangsa adalah UMNO.

Semoga Rakyat Malaysia sedar akan hal ini, kita tidak mahu terus terusan diperbodohkan oleh mereka yang begitu taksub mendapatkan kuasa politik yang mana Agama, Bangsa dan Negara sanggup digadaikan walau apa cara sekalipun.

Psssttt... Gomo tak stim tengok Video Seks tersebut..... Tak Best..... Serius cakap ni....


Gambar Ni Pun depa Tipu Hasut rakyat


Gomo meletakkan artikel 1 & 2 pembongkaran Konspirasi PAS dalam meraih undi ini dikedudukan ketiga atas faktor isu ini sebenarnya telah menggagalkan modus operandi PAS dalam meraih undi dan menuduh UMNO sebagai dalangnya.

Atas usaha Gomo inilah juga serta dibantu rakan rakan blogger yang lain dalam menyebarkan artikel pendedahan ini PAS mati akal dalam meneruskan niat mereka dalam menfitnah BN apabila ianya dapat dihidu lebih awal oleh Gomo.

Nantikan lagi artikel susulan yang memberikan kepuasan Maksimun pada Papa Gomo. Jangan lupa layan k......he he he


Psssttt..... Bukan senang untuk mengupas sesuatu isu dan melakukan penyiasatan rapi dalam menyedearkan rakyat Malaysia

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Tuesday, 27 December 2011

Kaum Cina Mula Kempen Boikot Produk Melayu

>> TUESDAY, DECEMBER 27, 2011





Kini tersebar luas di Internet tentang seruan dari segelintir kaum Cina yang menggesa bangsanya untuk tidak memberi sokongan kepada perniagaan melayu lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan persatuan Islam dan Melayu. Email yang diforwardkan kepada saya menyeru agar memboikot roti Gardenia kerana dimiliki Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary(BERNAS) dan ramai orang Melayu mempunyai kepentingan dalam perniagaan tersebut.

Kebanyakkan kenyataan yang disebarkan bukan sahaja tidak berlandaskan fakta malahan ditokok tambah dengan kata-kata provokasi, antaranya menyatakan masyarakat Cina sering dianiyai oleh orang Melayu, perniagaan milik Raja Gula Robert Kuok disabotaj oleh Tan Sri Syed Mokhtar Al- Bukhary.

IKLAN BOIKOT PRODUK MELAYU DAN SOKONG PRODUK CINA DILANCARKAN DI FORUM DAN BLOG MEREKA

Kerana rakus dengan keuntungan perniagaan, mereka mencetuskan propaganda dengan mengharapkan simpati dari kaum mereka!Kini mereka telah melampaui batasan denganmencetuskan sentimen perkauman,ada yang melontarkan kata-kata penghinaan seperti “PERGI MATI MELAYU BABI”, “MELAYU BODOH” dan sebagainya.

Jika taktik kotor ini berterusan, dikhuatiri bukan sahaja akan memberikan kesan kepada perniagaan milik Bumiputera malahan bakal mencetuskan kebencian & perbalahan antara kaum. Kita lihat sendiri apa yang mereka katakan?:


ALL MALAYSIAN MUST KNOW THAT LAST TIME GARDENIA BUYS FLOUR FROM FEDERAL FLOUR MILL(FMM). RECENTLY GARDENIA WAS ACQUIRED BY BERNAS AND THE FIRST THING THEY DO IS THEY STOP BUYING FLOUR FROM FFM BECAUSE FFM BELONGS TO ROBERT KUOK. NOW, YOU ALL KNOW WHY ROBERT KUOK NEEDS TO LAUNCH THE MASSIMO BREAD. MALAYS IS TAKING OVER OUR (THE CHINESE BUSINESSMAN) PROPERTY. THIS BUMI, THEY CAN’T TAKE AWAY PEOPLE’S BUSINESS THEY WILL TAKE AWAY PEOPLE’S BIG CUSTOMER. DO THEY REALLY HATE THE CHINESE BUSINESSMEN SO MUCH? PLEASE FORWARD THIS MESSAGE TO ALL THE MALAYSIAN CHINESE. USE THE UNITED STRENGTH OF CHINESE TO SEND GARDENIA TO HOLLAND (MAKSUDNYA BOIKOT GARDENIA).



kenyataan dalam facebook mereka.

Terjemahan:
23 NOVEMBER 2011
11:28PM BUTTER LAUMEREKA DENGKI DENGAN KEJAYAAN ORANG LAIN. APA BEZANYA ORANG MELAYU DENGAN PENCURI?

24 NOVEMBER 2011
1:37AM DESMOND TEE DESMONDPERGI MATI MELAYU BABI! TAK ADA KELEBIHAN! JADI MEREKA MENCURI!! ORANG MELAYU LOWCLASS!!
2:49PM BECKY WONGTANPA ORANG CINA YANG MEMBANTU ORANG MELAYU, BOLEH KE MEREKA HIDUP SAMPAI SEKARANG? AMBIL BALIK DUIT YANG PERNAH KITA BAGI, SEMUA BABI-BABI INI TAK KAN MAMPU BUAT APA-APA. TAK LAMA LAGI MEREKA AKAN TAHU AKIBATNYA. MANA ADA 1 MALAYSIA, SEMUANYA TIPU! MEREKA SURUH TOLAK DISKRIMINASI KAUM TAPI MEREKA YANG MENGAMALKANNYA??
5:14PM STEVEN LONGMATILAH MELAYU BABI GEMUK MAK DIA!!
-------------------------------------------------
BIADAP!!! SEOLAH-OLAH KITA ORANG MELAYU HANYA MELUKUT DI TEPI GANTANG! SUDAH CUKUP DENGAN KUTUKAN & HINAAN KEPADA ORANG MELAYU. MARI KITA BUKTIKAN SIAPA YANG PERLUKAN SIAPA!

MARI KITA LANCARKAN BOIKOT ROTI MASSIMO INI KERANA KEBIADAPAN MEREKA!

..........................................................................................................................
INI ADALAH KOMEN PEMBACA YANG DISARING DARI BLOG PPIM
Blogger probro said...

Dalam hal ini, nampak sangat orang cina berpakat mencari pasal dengan org melayu. Mereka mungkin tidak berani melakukan serangan secara terbuka. Tetapi mereka secara berpakat melancarkan serangan halus dengan memboikot dan memburuk-burukkan perniagaan milik melayu,



Perkara ni saya rasa memang dah berlaku sekian lama dan mungkin kita saja yang tidak sedar atau mengambil pot memandangkan ianya tidak secara direct ditujukan kepada keluarga kita. Namun jika kita tanya kawan-kawan yang berniaga, mereka dengan mudah boleh cerita betapa mereka sekian lama menghadapi boikot secara pakat oleh bangsa cina.



Kalau beli bahan mentah untuk diproses jadi produk keluaran melayu seperti makanan ayam, telur, beras,tepung, susu, kopi, ikan, sayur, buah-buahan atau bahan keperluan pembinaan seperti simen, kayu, paku, skru, besi, atau apa saja yang kita beli daripada mereka. Mereka akan mengenakan harga lebih tinggi daripada bangsa lain.



Ini menjadikan kos pengeluaran dan pembinaan kita lebih tinggi. Para pengguna melayu pula macam tak ada hati langsung untuk menolong sesama kita usahawan melayu sebaliknya hanya mencari yang lebih murah dan mudah.

Akhirnya perniagaan melayu menjadi malap dan bungkus. Akibatnya amat kuranglah institusi perniagaan melayu dan anak-anak kita terpaksa bekerja jadi kuli batak bangsa lain. Salah melayu tidak sokong melayu dan akibatnya anak-anak kita yang tanggung jadi bahan maki hamun cina sampai mati.

Malah ada kes yang dilapurkan anak-anak melayu jadi habuan seks bos-bos cina mereka. Diajaknya anak kita yang kerja sebagai marketing atau pembantu pejabat ke luar negara untuk urusan perniagaan dan diperdaya untuk ditiduri dan dijadikan habuan seks sampai puas dikerjakan mereka.



Dendam mereka kini makin membara kerana mereka melihat melayu semakin lemah dan berpecah, tiada siapa nak pertahankan nasib anak2 melayu.

Kini mereka secara jelas cuba menjatuhkan gardenia. Mungkin kerana gardenia tidak lagi membeli tepung kilang fmm milik robert kuok yang didapati mengandungi protin babi.



Tepung untuk permit impot ap subsidi yang kerajaan bagi dibeli dengan kualiti yang paling rendah, kalau di negara china tepung gred ini digunakan oleh kerajaan china untuk membuat makanan babi. Tepung ini lah yang diimpot oleh robert kuok utk rakyat malaysia.

Tepung ini dicuci bleaching dan ditambahkan protin babi supaya menepati spesifikasi.

Impot makanan babi, kemudian dia claim subsidi bernilai ratusan juta setahun.

Ertinya rakyat malaysia sama taraf dengan babi. Kalau kita makan roti biasa yang menggunakan tepung gred ini umpamanya roti canai, capati, atau roti massimo ertinya kita makan roti babi.

Inilah kerja robert kuok yang mendapat ap special tepung dan gula selama 50 tahun oleh kerajaan malaysia. Sama macam ananda krishna mendapat special broadcasting permit selama 30 tahun.



Bila gardenia enggan membeli tepung fmm robert kuok kerana terbukti ada dna babi, dia naik bengang dan membuka kilang roti massimo. Yang baghalnya, dia ambil pulak budak melayu bekas manager kilang gardenia untuk jadi ketua kilang massimo dan meniru semua produk gardenia.



Sebagai seorang journalist melayu, saya memiliki network besar untuk mengorek aktiviti robert kuok. Saya kira, segala kekayaan dia dengan harta berbillion dengan bot bernilai 20 billion adalah memang betul dia ni tycoon.

Saya amat sakit hati ketika wawancara dengan robert pengimpot tepung babi ini. Adakah patut dia kata kekayaannya bukan berasas dari malaysia sahaja kerana dia memiliki harta perniagaan berbillion di china dan seluruh asia.

Apa yang benar dan pasti, robert memang memulakan perniagaannya dari malaysia dengan bantuan tun mahathir. Kalau tun tidak membuka peluang untuknya nescaya dia masih duduk jual hand phone di petaling street.

Dalam career saya tidak boleh melepaskan geram saya. Tetapi di bog ini saya ingin meluahkan isi hati saya yang terpendam selama ini tanpa perlu bahasa persuratan sangat.

Saya kira kerajaan dah terlebih bagi muka.

Robert dah kaya vincent tan dah kaya, ananda pun dah kaya, apa lagi mau bagi special ap. Bagilah pada orang lain pulak.



Melayu punya ap bukan macam mereka special ap, ertinya tiada orang lain boleh impot. Melayu punya ap boleh impot kalau mampu dan orang lain juga boleh dapat ap yang sama.

Mereka punya ap lain, exclusive ap. Tiada siapa boleh import melainkan mereka.



Kalau beginilah caranya, lebih baik kerajaan cari satu daerah dan bagi mereka jadi raja, malah kuasa mereka lebih dari raja kerana raja melayu pun tidak dapat special ap.

Produk roti massimo pula sudah sah menjadi senjata mereka menyerang kepentingan dan perniagaan melayu.



Dalam senario lain, robert kuok yang menguasai golden screen cinema dengan rakusnya menghalau semua stall outlets jenama 1901 milik melayu dan menciplak konsep yang sama diletakkan dalam rangkaian panggung wayang gsc. Produk makanan diambil dari sumber yang kita tak tau halal ke haram.

Jelas mereka ini benci dan anti melayu.



Puas hati saya dapat menulis seperti ini, tidak dalam akhbar yang saya bekerja sekarang. Namun atas rasa cintakan agama dan bangsa saya luahkan jua perasaan ini. Maaf kalau saya terkasar bahasa.

Soalnya, apakah tindakan kita? Fikirkanlah bersama.



Boikot tetap boikot massimo.



Sumber Persatuan Pengguna Islam Malaysi
a


Apa komen Melayu PAS dan PKR dalam pekara ini? Emmmm Percayalah mereka akan kata yang sealiran dengan Cina cina tu.. BOIKOT!!!



Psssttt... Lu orang ingat benda ni baru ke? Nak duduk diam lagi? Lancar Boikot Habis Habisan le...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR ANAK IBRAHIM AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT