Sunday 6 May 2012


Isu Gambar Blowjob - Nik Aziz Pertahan Azmin Ali Dan Sifatkan Hassan Ali Tidak Senonoh



Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Gombak Setia, Datuk Dr. Hasan Ali yang dipecat keahliannya semalam sebagai ahli yang tidak senonoh.

"Pecatlah...laki bini lagi bercerai. Tidak ada parti atas muka dunia ini yang tidak pernah pecat ahlinya yang tidak senonoh," 

Kenyataan Nik Aziz Nik Mat Menteri Besar Kelantan/ Mursyidul AM PAS bertarikh 9 Jan 2012 yang dipetik dari Utusan Malaysia KLIK DISINI


Alangkah bagus jika kenyataan tersebut ditukar kepada:

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan Ahli Parlimen Gombak, YB Azmin Ali sebagai ahli yang tidak senonoh. Menurut beliau Azmin Ali harus dipecat oleh kepimpinan PKR kerana berkelakuan tidak senonoh.

"Pecatlah...laki bini lagi bercerai. Tidak ada parti atas muka dunia ini yang tidak pernah pecat ahlinya yang tidak senonoh," 


Tapi sayang apabila Nik Aziz Nik Mat Menyatakan sokongan kepada Azmin Ali berhubung gambar aksi Ais Krim didalam Toilet yang mana disebarkan blog blog dalam Malaysia dan juga luar negara.

Apa pun Tahniah lah kepada PAS yang masih setia menyanjung Nik Aziz walaupun apa yang Nik Aziz cakap adalah sampah semata mata. Hassan Ali dipecat PAS atas desakan Azmin Ali dan PAS melabelkan Hassan Ali sebagai Pemimpin yang tidak Senonoh.

Azmin Ali yang sudah terang terangan berkelakuan tidak senonoh diangkat dan dipuja PAS walaupun sudah acap kali Azmin Ali memaki hamun PAS dan melabelkan PAS parti yang tidak relevan dalam kepimpinan Pakatan Rakyat.

Syabas PAS


Psssttt.... Apakah Azmin Ali ada buat perjanjian dengan Nik Aziz?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments: