Thursday 16 May 2013

DERHAKA KEPADA YANG DI PERTUAN AGONG

     



















Gambar-gambar diatas jelas menunjukkan bahawa Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan AGONG telah berkenan dan melantik serta menyerahkan watikah perlantikan Perdana Menteri atau bahasa dulu BENDAHARA kepada Datuk Seri Najib bin Tun Abdul Razak.

Apabila kumpulan-kumpulan Blackout, Racist Cina DAP yang dipimpin oleh ANWAR IBRAHIIM dan sekutunya membuat kekecohan dan membuat perhimpunan bantahan tanpa mengikut prosedur yang betul iaitu mengemukakan petisyen dimahkamah jelasss dan nyata bahawa kumpulan ini telah cuba untuk membangkitkan kemarahan untuk melakukan huru hara dan mengkucar kacirkan MALAYSIA.

Dengan tindakan ini juga terbukti bahawa mereka ini telah MENDERHAKA KEPADA YDP AGONG. dan adalah Wajar mereka ditahan dibawah AKTA SOSMA yang baru. Mereka ini akan menjada barah dalam negara. Lebih bahaya daripada Askar SULU yang menceroboh. Kepada Menteri Dalam Negeri yang Baru. Datuk Zahid Hamidi. Tunjukkan kejantanan anda kepada Anwar dan konco-konconya. Jangan sampai Negara kita menjadi seperti Iraq ataupun Libya. Jangan Biarkan Si KITOL mengulangi sejarah hanchurnya Kota Melaka. Karpal Sink pun sudah takut tuuu.

No comments: