Tuesday 24 January 2012

Anwar 38 Kali Boleh, Saiful Sekali Pun Tak Boleh? - D.S. Hishammuddin




Keputusan Peguam Negara memfailkan rayuan selepas Mahkamah Tinggi membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan perlu diterima oleh semua pihak atas nama hak serta keadilan buat bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, pihak Peguam Negara sudah tentu mempunyai asas serta fakta dari segi perundangan yang membolehkan proses rayuan itu diteruskan.

Beliau turut meminta perkembangan terkini kes tersebut tidak dijadikan isu kerana Mohd. Saiful hanya mencari keadilan buat dirinya dan perkara yang sama pasti akan diambil oleh Anwar jika Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu berada pada kedudukan bekas pembantunya itu.


Anwar Ibrahim Boleh, Saiful Tak Boleh?

"Keputusan untuk merayu terletak sepenuhnya dalam tangan Peguam Negara dan ia dilakukan berdasarkan lunas-lunas undang-undang. Oleh itu, perkembangan ini tidak harus menjadi isu terutama di kalangan penyokong PKR.
"Percayalah, sekiranya keputusan Mahkamah Tinggi tidak memihak kepada Anwar Ibrahim, sudah tentu beliau juga akan membuat rayuan,'' katanya.

''Keputusan untuk rayuan ini tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak termasuk daripada desakan keluarga Mohd. Saiful, sebaliknya ia adalah atas kehendak Peguam Negara berdasarkan bukti-bukti serta keterangan yang ada,''

Terima kasih buat D.S. Hishammuddin yang tampil kehadapan dalam menjelaskan serba edikit akan pekara ini yang mana setelah pihak Peguam Negara merayu kes Liwat ke mahkamah Rayuan maka pihak pembangkang menyatakan bahawa ianya adalah konspirasi UMNO untuk memenjarakan Anwar Ibrahim.

Jika UMNO dan Barisan Nasional benar benar ingin memenjarakan Anwar Ibrahim maka sudah tentulah pada keputusan Mahkamah tinggi yang lalu Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan akan disumbat terus ke penjara Sg Buloh.

Sekarang ini mangsanya adalah Saiful Bukhari yang mana UMNO mahupun BN tidak terlibat dalam perbicaraan diantara Anwar Ibrahim (Peliwat) dan Saiful Bukhari(Mangsa). Bagaimana tidak berakalnya para pemimpin pembangkang yang menyatakan UMNO terlibat sedangkan kes ini adalah satu kes jenayah Seks Luar Tabii.


Memang Terbukti Anwar Meliwat

Hakim mahkamah tinggi pada 9 Jan juga telah MENGESAHKAN bahawa LIWAT BERLAKUnamun atas faktor teknikal yang mana sampel DNA iaitu AIR MANI Anwar Ibrahim yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari telah terusik maka Anwar Ibrahim dibebaskan dan dilepaskan.

Rakyat perlu jelas dan faham pekara ini, jika ianya berlaku kepada keluarga andaapakah anda tidak akan merayu jika tertuduh iaitu peliwat adik, kakak, abang atau sesiapa sahaja dalam keluarga anda dibebaskan sedangkan terbukti beliau meliwat ataupun merogol?


Jika Keluarga Anda Yang Diliwat?

Renungkan, Jika ianya Konspirasi apakah Saiful Bukhari sanggup mengaibkan dirinya sehingga ke saat ini? Keluarga nya bagaimana? Apakah keluarga Saiful sanggup dijaja maruah mereka keranja kes liwat ini? Inilah kebenaran yang disampaikan buat rakyat Malaysia, cuba tanya keluarga mana yang sanggup terima aib mengaku DILIWAT?Cuba tanya wahai rakyat Malaysia..... Ini bukan KONSPIRASI tetapi inilah Kebenaran.


Psssttt....Jika Anwar Ibrahim berani dan tidak bersalah mengapa tidak lawan sahaja walaupun dimahkamah mana ianya dibicarakan.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments: