Thursday 21 March 2013

NAAAA. KADAPATAN SUDAH SI MUNAFIK. SAPA SOKONG DIA NI MEMANG SAMA PERANGAI LAAAAA......


RM 100 Juta - Demi Agama Bangsa Dan Negara Perilaku Anwar Ibrahim Didedahkan

THURSDAY, MARCH 21, 2013



Gomo seorang yang berugama Islam dan masih lagi tahu adap adap dalam menyampaikan kebenaran buat rakyat Malaysia. Walaupun ramai pihak pembangkang menyatakan Papa Gomo ini seorang yang jahil dan sebagainya namun Gomo hari ini dengan jelas nak menyatakan bahawa dalam diri Gomo ini masih lagi ada perasaan kasihan terutama pada keluarga Dato Sri Anwar Bin Ibrahim.

Saksikan video dibawah ini dan anda boleh nilaikannya sendiri apakah lelaki dalam video tersebut Anwar Ibrahim calon yang kononya nak menjadi Perdana Menteri ataupun sebaliknya. Rakaman asal BERWARNA dan AUDIO yang jelas untuk tatapan rakyat Malaysia.






Rakaman video diatas yang ada pada simpanan Papa Gomo TIDAK ADA KENA MENGENA dengan apa yang dipamerkan didalam Blog Raja Goyang 360. Sepertimana yang Gomo maklumkan sebelum ini Anwar Ibrahim telah SALAH dalam menfitnah Papa Gomo adalah pemilik Blog Raja Goyang walaupun Gomo telah memberikan amaran kepada beliau untuk menarik saman dan memohon maaf secara terbuka kepada Papa Gomo.

Untuk makluman semua Gomo telahpun menemui mangsa liwat yang merupakan seorang Mahasiswa berumur 19 tahun pada bulan Febuari yang lalu. Mahasiswa tersebut mengakui itu adalah kali pertama beliau diliwat Dato Sri Anwar Ibrahim dan ianya adalah ANTARA SUKA SAMA SUKA.

Menurut mahasiswa itu juga Anwar Ibrahim telah memberikan wang poket RM 300 selepas meliwat dengan kata kata "Ni duit belanja tampung pengajian U"

Mahasiswa tersebut yang pertama kali diliwat Anwar Ibrahim kini sudah bertaubat dan menginsafi perbuatan beliau dan mendalami ilmu agama hasil bantuan dari rakan rakan ilmuan agama. Kejadian liwat antara Mahasiswa ini sebenarnya bukan pertama kali berlaku kerana menurut mahasiswa tersebut ada rakan rakan nya juga pernah menjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim dan ianya adalah kerana SUKA SAMA SUKA.

Mahasiswa tersebut kini dilindungi Papa Gomo dan beberapa rakan lain demi keselamatan mahasiswa tersebut. Tidak ada pihak dalam kerajaan yang mengetahui pekara ini kerana Papa Gomo melakukannya BERSENDIRIAN demi Agama Bangsa dan Negara bagi menyedarkan rakyat Malaysia siapa manusia jijik bernama Anwar Bin Ibrahim.

Malam tadi Gomo dihubungi oleh seseorang yang mahukan Gomo berhenti dari terus mendedahkan siapa Anwar Ibrahim yang sebenar. Gomo menolak pelawaan tersebut walaupun pihak yang Gomo yakin datangnya dari Anwar Ibrahim menawarkan sejumlah wang untuk Papa Gomo. Gomo nak tegaskan disini kepada semua. Ianya bukan soal wang kerana walaupun 10 Juta atau 1 Billion Anwar Ibrahim cuba tawarkan hakikatnya apa yang dilakukan Gomo adalah untuk rakyat Agama Bangsa dan Negara. Gomo bukan pemimpin politik atau berjawatan besar tetapi Gomo mewakili jutaan rakyat Malaysia yang mahukan kebenaran dalam memilih pemimpin yang benar dan bukannya jijik.

Saman RM 100 juta yang difailkan Anwar Ibrahim memberikan satu peluang besar buat Papa Gomo untuk mendedahkan lebih banyak kegiatan jijik Dato Sri Anwar serta membawa saksi saksi lain dalam perbicaraan ini termasuk Datuk Eskay, China Doll, 2 orang Mahasiswa yang diliwat, Yb Zulkifli Nordin, Bekas pengasas PKR Ng Lum Yum, Zahid Mat Arip, Dato Nalla,Yb Gobala dan seorang pemimpin kanan PAS.

Apa pun buat Dato Sri Anwar Bin Ibrahim saya harap anda BERUNDUR lah dari pentas politik. Jangan sampai Video Seasons 7 ini keluar kesemuanya kerana Aib yang bakal diperolehi tidak akan mampu memulihkan apa apa penafian dari Dato Sri selepas ini.

Gomo harap seluruh rakyat Malaysia mampu berfikir secara waras dalam pekara ini. Jika dulu keluarnya video China Doll Anwar Ibrahim menafikan beliau terlibat dan tidak cukup dengan itu pemimpin pembangkang mempertikaikan rakaman Hitam Putih dan ada yang kata video BESI jadi untuk kali ini diharapkan ianya mampu menyedarkan anda semua terutama penyokong pembangkang yang masih lagi sujud sembah kepada Anwar Ibrahim.

Sekarang bukan hitam putih tetapi ianya BERWARNA dan mempunyai AUDIO yang jelas untuk kita sama sama renung dan fikirkan. Sebelum Gomo nak mengeluarkan video yang selanjutnya marilah kita berfikir

"APA KEJADAHNYA ANWAR IBRAHIM DUDUK BERDUA DUAAN DENGAN LELAKI LEMBUT DALAM BILIK HOTEL?"

Psssttt... Gomo dah kata, "jangan monyet jangan, Kau Degil"


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.




No comments: