Monday 20 February 2012

TERBARU : PENDEDAHAN TENTANG ANWAR IBRAHIM YANG AMAT MEMERANJATKAN!



Sungguh memeranjatkan!

Terdapat lagi bukti baru yang menyatakan hubungan Anwar Ibrahim dengan NGO luar negeri yang bertujuan untuk memporak-perandakan negara kita ini!


Nama-nama NGO yang berpusat di Amerika Syarikat seperti the International Republican Institute, the National Democratic Institute and Freedom House bernaung di bawah nama Hak Asasi Manusia terlibat di dalam 'Arab Spring' yang menghancurkan kestabilan politik negara-negara Arab tetapi amat diagung-agungkan oleh Anwar Ibrahim.

Beliau begitu mengharapkan 'Arab Sring' berjangkit di Malaysia tetapi malangnya usaha beliau tidak diendahkan oleh majoriti rakyat Malaysia yang masih berpegang kepada demokrasi dan undi semasa pilihanraya.

Yang mengejutkan ialah kenyataan bahawa terdapat bukti bahawa NGO luar negeri ini cuba memperodak-perandakan kerajaan Malaysia yang memenangi pilihanraya-12 dan melantik Anwar Ibrahim.

Yang lebih mengejutkan ialah Anwar Ibrahim dilabel sebagai 'minion' IMF. Maksud 'minion' ialah 'pengikut tegar yang berkhidmat kepada tuan beliau'!

Pendedahan News Of The World Online sangat mengejutkan sekali. Di antaranya :
There is also documented evidence of these NGOs attempting to destabilize the government of Malaysia and reinstall IMF minion Anwar Ibrahim back into power. more
Anda tentu tahu hubungan songsang di antara Anwar dan IMF sebelum ini ! Baca Sini : Nyah IMF & Anwar Ibrahim Dari Ofis Ini!

Lihat juga video di bawah :



video : satu lagi kenyataan kantoikan Anwar.

Persoalannya, apakah Anwar Ibrahim akan mendiamkan diri atau memutarbelitkan kenyataan beliau sama seperti isu WSJ dan Israel?

Beranikah Anwar menyaman portal tersebut?

No comments: