Monday 20 February 2012

Trick basi Trojan horse Israel membosankan!!!

DEBAT DULU DENGAN DATO ESKAY, UMMI HAFILDA, SAIFUL, DAN EZAM. BARU BERANGAN NAK JUMPA NAJIB ... DEBAT DALAM COURT LAGI BAIK!!!!

Asal saja dia terdesak, Anwar Ibrahim mesti nak cabar berdebat.

Dia tahu dia ada kelebihan dalam berdebat dan berceramah,maka dia mahu gunakan sepenuhnya. Kelebihan ini digunakan juga untuk discredit pihak yanag enggan mahu berdebat kerana ada pihak akan anggap sebagai penakut.

Fikirlah, buat apa berdebat dengan seorang penipu yang bukan mahu mengejar kebaran dan ikhlas dalam mencari pertemuan. Dia hanya gila kuasa dan penipu yang tidak bertanggungjawab.

Dah jelas dia sumbat pelacur Cina dengan gabusnya, masih lagi tidak mahu bertanggungjawab untuk berundur. Isu liwat dipermainkan perbicaraan dan hakim diugut untuk lepaskannya.

Orang yang dah banyak menipu rakyat dan bijak bercakap ini buat diberi kemenangan percuma?

Kalau kita lihat melayan isu debat hanya satu decoy untuk alihpandang.

Baiklah kita debat isu video seks antara Anwar dengan Dato Eskay ... amacam?

Kita buat debat isu liwat antara Anwar dan Saiful, nak? Lawab debat awnar dan Ummi Hafilda isu Azmin dan Shamsidar ... nak?


Buat debat Anwar lawan Ezam, Atau Zahid Md arip atau Anuar Shaari atau SD JOhari ... ada berani.

Kita kasi clear isu-isu tertangguh dan low lying fruits dulu. Ada berani?

Ini satu lagi trick basi ...

Biarlah Nik Aziz cakap sendiri


Dato Najib ... kami tahu awak sibuk dan banyak urusan bagi membelarakyat dan mengadun transformasi yang perlu dilakukan. Tayah layan permainan politik jalanan pariah cucu Hindu keling botol masuk Islam dari Ceruk To'Kun.

No comments: