Tuesday 28 August 2012

TERKINI! Bapak dan anak lelaki dituduh 'gang bang' mangsa?



10:25 PM

Media dah dapat scoop ini. Berikut disiarkan oleh Bernama:

JERANTUT - Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.

Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.  

Mereka dibebaskan semalam.

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.

"Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.

Beliau berkata polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.

Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.

Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional. - Bernama 

Selain itu, The Star dan mStar dah siarkan juga laporan.


Baca The Star di sini




mSTar pula di sini.

Dari laporan, bapa dan anak lelaki ditahan. Adakah bermakna bapa dan anak lelaki kendurikan mangsa anak perempuan tersebut?

Sekarang siapa mangkuk haramjadah ini? Hint hint ... baca Sg Rapat Online sini dan laporan kami dari awal.


10:00 PM

Menurut pemberi maklumat kami, si tuduh ini telah ditangkap polis atas tuduhan merogol anak perempuan sendiri.

Ini ekoran laporan polis yang dibuat oleh seorang jururawat sebuah hospital daerah dan negeri lain pada minggu lepas setelah mangsa melahirkan anak. Si Mangsa telah ditangkap untuk siasatan.

Siapa orangnya? Hint-hint: Adik pula adalah calun PAS.

-------------------------

9:36 PM

Butiran pertuduhan belum diketahui habis tapi ianya melibatkan tuduhan sumbang mahram rupanya.

Sedikit yang diketahui adalah iya ada kaitan keluarga dengan bakal calun Pakatan Rakyat di tempat tertuduh. Siapa dia ...?

Sabar ....

---------------------------

9:19 PM

Dengar-dengar ada bekas calun PKR pada tahun 2008 ditangkap sumbang haram.

Apa itu sumbang haram? Hehehe ... kami pun kurang faham. Bila melibatkan Pakatn, khsusnya  P"Gay"R, ini perkara biasa. BAca kisah panjang kami di sini.

Adakah ianya sumbang mahram? Adakah iyanya zina haram yang luar biasa punya haram? Adakah iyanya hubungan seksual yang luar biasa dari zina biasa?

Dengarnya di Pahang. Orang Pahang .... Semuanya luarbiasa punya besar di Pahang. Luarbiasa atau besar atau kedua-duanya sekali? Hehehe ... butirnya akan dicari.

Sabar .... akan dikemaskini.

5 comments:

  • Anonymous says:
    August 28, 2012 9:43:00 PM GMT+08:00
    layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

No comments: