Saturday 27 October 2012

Anwar akan dikorbankan DAP lepas 2 tahun naik PM?



Perancangan rapi telah diatur sejak PRU12 lagi bersama pemimpin DAP hanya mempunyai satu sahaja matlamat mereka iaitu menang PRU13 dan dapat menawan Putrajaya.Tiada perkataan kalah dalam peracangan mereka.

Anwar bersama DAP tidak terfikir walau sejenak untuk kalah dalam PRU13, dalam perancangan mereka telah disusun rapi dengan menggunakan kepakaran pakar strategi daripada yahudi, mereka yakin Malaysia bakal menjadi hakmilik mereka.

Bagi mereka Pas tidak ubah hanya anjing belaan yang akan menyalak apabila disuruh oleh tuannya dan akan menjaga harta tuannya sepanjang ketiadaan tuannya.

Anwar dan DAP tidak pernah ada dalam kamus mereka menyanjungi pemimpin Pas, bagi mereka Pas hanya akan wujud sebelum PRU13 sahaja untuk membantu kemenangan mereka. Sebaik selesai PRU13 nanti setelah Putrajaya berjaya ditawan oleh Anwar dan DAP, parti PAS tidak lagi ujud dan akan diharamkan buat selama-lamanya.

Ada orang Melayu akan kata DAP tidak akan berani berbuat demikian kerana mereka akan takut kebangkitan orang Melayu seperti tragedi 13 Mei 1969.

Setakat mana orang Melayu bersedia menghadap tragedi 13 Mei akan datang?

DAP dengan pakar-pakar strategi Yahudi sudahpun mengatur pelbagai plan A, B, C, dan D. Orang Melayu hanya akan menempah maut jika memberontak ala-ala tragedi 13 Mei, kerana pada kali ini bukan parang panjang yang menjadi senjata, ....

PETIKAN DARI SG RAPAT SINI

No comments: