Tuesday 28 August 2012

Anwar yg sebenarnya ada akaun dgn Bank Israel


Laman I Files bab 4 menceritakan bagaimana Anwar mula membina empayar wangnya dari wang pendahuluan dari Wan Azizah dan keluarganya.

Kemudian Anwar mendapat bantuan dari hartawan Saudi bernama Abdullah Kamel dan kumpulan Al Baraka yanga ada pertalian dengan IIIT dan teroris Al Qaeda. Anwar juga sedang lama mengidamkan duit Petronas.

Laman blog itu sudah sampai ke bab 7 kini.

Bab 5 membincangkan lagi menegnai Anwar dan mesin cetak wangnnya serta hubungan ia dengan teroris dunia. Ia jauh melangkaui isu Dato Murad dengan tuduhna dana RM3 billion. Rahim Ghouse dan Wan Hasni terlibat dengan pembiayaan dan hubungan dengan teroris.



Anwar didedahkan menggunakan satu outfit bernama Israel Discount Bank bagi mengelak wangnya di kesan oleh Dr Mahathir.

Dalam Nurul Izzah pernah nafikan ada simpan wang di Israel (baca The Mole sini), rupanya ada cerita-cerita di sebalik penafian.

Ini mengingatkan juga kepada zaman reformasi di mana puak Anwar menuduh Dr Mahathir menyimpan wang dengan Bank of Israel. Ini tak masuk akal kerana central Bank tak ambil akaun individu tetapi akaun bank-bank yang ada operasi tempatan saja. Bca kisah di blog pembangkang sini
Kemudian keluar pula tuduhan ianya Israel National Bank bercawangan di Singapura (baca detail pertuduhan sini). Mudah saja Tun jawab, katanya dia beri kebenaran bank tersebut dedahkan akaun beliau supaya beliau teringin nak ambil wang USD200 juta dan Sing dollar 42 juta.

Rupanya Anwar yang sebenar ada guna Bank Israel ...

.... maknanya setiap kali Anwar menuduh sesuatu, kemungkinan dia yang buat. Seperti dia tuduh Najib tolong kroni dalam projek AMpang LRT tap[i rupanya Anwar yang mahukan projek itu melalui Ingress-Balfour Beatty.

Kenapa Anwar tuduh Najib bunuh ALtantunya dna ambil komisyen submarine? Diakan yang bunuh dan ambil komisyen????

Fahamkah kenapa Anwar pertahan hak Israel mempertahankan negara mereka kalau bukan pertahankan duit dia dalam Bank Israel?

3 comments:

Anonymous said...

Ini laaa duit yang dia pakai mau beli katak2 sabah. Memang dia mau kasi rusak ni Malaysia. Hahahahaha. Ada juga bahlul dari tawau mau ikut sama ni ejen yahudi. Memang silakak la punya benggali tawau.

Anonymous said...

ANWAR AL JUBURI AL ISRAELI AL PENIPU AL OMEGA AL CHINA DOLL.

Anonymous said...

Lajim dan konco2 nya sedang belajar cara menipu rakyat sabah dari ni anwar.