Wednesday 13 February 2013

Cina Penang sudah Tolak DAP. Adakh Cina Tawau Berani Untuk tolak Roket Buruk? Selama 5 Tahun Apa itu YB Jimmy Wong Buat di Sri Tanjung? Hanya menyalak Bukit saja looo.


DAP tak akan siarkan video yang kuat bunyi Yes


Pihak pembangkang berbangga dapat mengacau majlis tahun baru BN dan perhimpunan yang ditujukan untuk bertemu rakyat jelata.

Kita dengar sikap kurang ajar dan kurangnya adab dan ketamadunan DAP Pulau Pinang.


Benarkah PM di boo sebegitu kuat dan jelas?


Logik juga ... adakah mereka akan keluarkan video mereka yang tidak didengari suara boo terhadap PM?




Baguslah ... pengundi dapat lihatlah bagaimana adab sopan dan ketamaudnan DAP Pulau Pinang yang memerintah Pulau Pinang.

Dahlah Ketua menterinya CAT ... Cocky, Arrogant and Tokong

Dalam usaha PM untuk bertemu semua pengundi, menurut Perak Today, hairannya ada pihak blog pro kerajaan mempertikaikan usaha Datuk Najib. Kononnya, dari di boo’ ratusan ribu penonton yang hadir dalam majlis semalam, lebih baik Najib menumpukan perhatian kepada negeri-negeri yang lebih berpotensi untuk dikuasai BN, dibanding dengan Pulau Pinang.


SIkap ini dianggap sebagai gesaan seorang pengecut.  Mana mungkin Perdana Menteri melepaskan setiap peluang yang ada untuk menguatkan pengaruh BN di mana-mana tempat dalam negara ini!!  

Yang mungkin ramai orang tidak tahu, dalam keadaan terburuk BN pada 2008 pun, DAP tidak mampu membentuk kerajaan di Pulau Pinang bersendirian, tanpa sokongan tambahan 2 kerusi dari mana-mana satu PKR dan PAS untuk membentuk kerajaan negeri.  Baca sepenuhnya SINI.

No comments: