Tuesday 19 February 2013

PARTNER GAY ANWAR DARI OSTROLIA.


SIAPA XENOPHONE NI? APA TUJUAN SEBENAR DIA KE MALAYSIA? BACA DAN SEBARKAN!

I AM A GAY!
SABTU lalu, heboh kisah mengenai Senator Australia, Nick Xenophon yang dihalang masuk ke Malaysia atas alasan menjadi ancaman kepada kestabilan serta keharmonian negara berdasarkan pembabitannya dalam perhimpunan haram Bersih 3.0.

Sebagai rakyat yang cintakan keamanan, penulis menyokong penuh langkah kerajaan itu yang bertujuan menjamin keselamatan negara daripada sebarang unsur atau kejadian yang tidak diingini.

Berdasarkan kepada laporan The Land Destroyer bertarikh 17 Februari, Senator Nick Xenophon dijadual bertemu dengan orang kuat IMF yang turut mendapat dana daripada Wall Street-London, Anwar Ibrahim.

Berikut terjemahan laporan itu:

Februari 17, 2013 (AltThaiNews) – Kerajaan Australia melaporkan dalam artikelnya, ‘Xenophon Dihalang Masuk Oleh Malaysia’ bahawa Senator Australia, Nick Xenophon telah ditahan dan dihalang masuk ke Malaysia sebagai sebahagian daripada ‘delegasi’ tidak rasmi parlimen untuk menilai sistem pilihan raya.

Realitinya, Senator Xenophon adalah sebahagian daripada usaha membantu pemimpin pembangkang yang mendapat sokongan Wall Street dan London untuk kembali berkuasa serta strategi geo-politik secara meluas di rantau Asia Tenggara bagi menyekat kebangkitan dan pengaruh negara China.

Mengesahkan perkara itu, akhbar Australian juga melaporkan bahawa:

“Beliau dan ahli Parlimen Australia yang lain dijadual berjumpa dengan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim selain menteri yang bertanggungjawab dalam hal ehwal parlimen, Mohammed Nazri dan ahli kumpulan dikenali Bersih, satu pakatan yang memperjuangkan sistem pilihan raya yang adil dan telus.”

No comments: