Monday 19 March 2012

Blog Gelombang Rakyat

"ULAMA' CELAKA" - KHALID SAMAD KENALPASTI HARON DIN KEMPEN 'SOKONG HASAN ALI' DALAM PAS!!?




Kelihatan sessi Jelajah yang dikepalai Parasit PAS Selangor Khalid Samad memberi penjelasan terhadap pendedahan kegiatan kotor Pimpinan PAS di beberapa kawasan tidak memberi kesan terhadap kembalinya sokongan terhadap Parti tersebut.

Statistik menunjukkan sokongan ahli2 di peringkat akar umbi terhadap Hasan Ali kian meningkat dan kegiatan memboikot Parasit2 PAS semakin menular.

Tuduhan yang mengatakan bahawa UMNO telah menaja sessi Ceramah Hasan Ali nyata fitnah yang memakan diri setelah dikenalpasti beberapa Jawatankuasa PAS Kawasan telah menganjurkan ceramah Bekas Pemimpin No. 1 PAS Selangor itu di kawasan mereka.


Sokongan dilihat lebih ketara susulan kenyataan 'Luar Biasa' Presiden PAS Hadi Awang yang mengeluarkan 'fatwa' bahawa Pemimpin2 Islam dibenarkan dan digalakkan bekerjasama dengan Pemimpin2 Yahudi di Luar Negara atas dasar Diplomasi. Kenyataan paling hodoh dikeluarkan bagi menyelamatkan Anwar.





Oleh itu, Parasit2 PAS telah mengadakan perbincangan dan mengenalpasti terdapat gerakan dalam PAS yang melibatkan beberapa Pemimpin Ulama' yang secara sulit melaksanakan Kempen 'Selamatkan PAS' dan memberi sokongan terhadap Hasan Ali.




Parasit2 PAS telah menamakan Ustaz Nasharuddin dan Haron Din sebagai pimpinan yang mengepalai gerakan tersebut berdasarkan hubungan rapat kedua2 Pemimpin ini dan masih berhubung dengan Hasan Ali.

Adakah Gerakan ini berjaya menyelamatkan PAS?






Ulama' PAS dakwa Parasit PAS Munafiq Parasit PAS Terima Bukan Islam iaitu AMBIGA Pegang Jawatan Timbalan Presiden PAS. KLIK DI SINI untuk ke artikel tersebut.

No comments: